september 2024,

Anbefaling: 4 lydbøger, som giver inspiration til din markedsføring

Tilbage til oversigten

Vi skal alle tage vores forholdsregler og mange af os arbejder derfor hjemmefra og er hjemme med børnene. Det kan nogen gange være svært hvad man skal få tiden til at gå med. Selv er vi blevet helt vilde med lydbøger. Her kan man få noget fra hånden, mens man lytter og tillægger sig ny viden.

I den sammenhæng har vi lavet en liste med gode, anbefalelsesværdige lydbøger – vi har selv testet dem af – som man kan lytte til, mens man går hjemme. Alle disse giver en bedre forståelse for markedsføring og vigtigheden i at sætte sig i kundernes sted. Det ved vi alle selvfølgelig godt er vigtigt, men det kan være svært at vide præcist hvordan man kan blive endnu bedre til dette – det hjælper de her lydbøger dig med:

They ask, you answer

Marcus Sheridan

They Ask You Answer, er en guide fyldt med praktiske metoder og indsigt til, at transformere din marketingstrategi om til virkelighed. Bl.a. content marketing handler ikke længere om nøgleord og linkbuilding. Kvalitetsindhold er nøglen til succes, og du har allerede ingredienserne i huset. Kunsten er ret simpel; Besvar blot dine kunders spørgsmål.

Jytte fra marketing er desværre gået for idag

Morten Münster

Det handler om adfærd og om at forstå adfærd og derved flytte adfærden. Mennesker i den virkelige verden opfører sig sjældent som de mennesker, vi bygger strategier til. De gør ikke, som vi har planlagt, de skal gøre. Faktisk modarbejder vi menneskets biologi og psykologi, når vi insisterer på, at gode argumenter, brændende platforme, klassisk change management, pjecer, kampagner og fællesmøder er vejen frem.

Inbound Organization

Todd Hockenberry & Dan Tyre

Inbound Organization viser ledere, hvordan man bygger deres virksomheds fremtid omkring Inbound-principper og styrker de strukturelle fundamenter, der er nødvendige for at håndtere ændringerne i købers adfærd. Lær hvordan du implementerer idéer i dag.

Building a storybrand

Donald Miller

Uanset om du er marketingdirektør for et stort aktieselskab, ejer af en lille virksomhed eller er politiker, så vil “Building a StoryBrand” for evigt ændre den måde, du taler om, hvem du er, hvad du gør, og den unikke værdi, du bringer til dine kunder.

Vi håber selvfølgelig at du vil finde overstående bøger lige så interessante som vi har gjort og at det måske vil åbne din øjne op for hvor meget man kan med inbound marketing.
Jesper Guldhammer Klotzl, Front End Developer & Wordpress Specialist, Lidt Lakrids

Klar til at skaffe flere leads?

Vores team af eksperter er klar til at hjælpe jer med at tage jeres digitale løsninger til det næste niveau. Lad os gennemgå jeres behov og se, hvordan vi kan skabe innovative og effektive løsninger, der skiller jer ud i markedet.

Relaterede indlæg.

Lad os snakke
Det er helt uforpligtende

Skal vi snakke vedligeholdelsesaftale?

Vi er klar til en uforpligtende snak og en indledende dialog til vedr. service og vedligeholdelse af dit website. Du kan fange os på vores kontaktmail [email protected] eller på telefon +45 6110 1337 eller via formularen nedenfor.

Skriv til os her

Skal vi snakke hosting?

Vi er klar til en uforpligtende snak og en indledende dialog til vedr. hosting af jeres løsning. Du kan fange os på vores kontaktmail [email protected] eller på telefon +45 6110 1337 eller via formularen nedenfor.

Skriv til os her

Lad os snakke om det

Jesper Guldhammer Klotzl, Front End Developer & Wordpress Specialist, Lidt Lakrids

Har du et webprojekt på hånden?

Så lad os snakke om det - det værste der kan ske er, at du kommer klogere fra en samtale.
Ring mig op