september 2024,

11 spørgsmål, der sikrer dig et succesfuld valg af bureau

Tilbage til oversigten

Lad os tale om elefanten i rummet ?

Det kan være op ad bakke, at få lavet en hjemmeside. Måske er det svært at kommunikere dine tanker og idéer til siden ud til det bureau, du har valgt at samarbejde med. Der kan være misforståelser og missede deadlines. Det ønsker vi ikke. Det skal være en god oplevelse, at få lavet et website, som kan skabe resultater og hjælpe din virksomhed med at vækste. For at gøre det nemmest for dig, har vi derfor lavet en to-do list til dig, som du skal gennemgå, inden du ringer til et bureau.

Du kan roligt stole på at dette blogindlæg er fyldt med brugbare tips og to-dos – Vi ved nemlig du har travlt.

Det er rigtigt, at et redesign af et website involverer en masse arbejde, så derfor kan den rigtige forberedelse spare dig for en masse tid, bekymringer og undren. At opdele processen i mange håndterbare trin vil skabe bedre resultater, når dit website skal lanceres.

Men hvorfor er processen inden lancering blevet så vigtig i forhold til din hjemmeside?

I løbet af de sidste par år er hjemmesider blevet mere komplekse og de besøgende har større krav til virksomheders hjemmesider. Det er bl.a. også derfor, at rollen til din hjemmeside har ændret sig.

I nutidens digitale verden har kunder generelt meget høje forventninger til hjemmesider. De er ikke længere tilfredse med statisk information. De forventer regelmæssige opdateringer, blogindlæg eller informationer med nye oplysninger – og selvfølgelig, at den fungerer optimalt på mobil. Flere interaktive funktioner, mere dynamisk content, som også giver dem mulighed for at få mere viden omkring dig, din virksomhed og de produkter eller tjenester du tilbyder.

Som et resultat af de øgede forventninger til din hjemmeside, så er processen også blevet mere vigtig. Når du overvejer hvilket bureau du vil arbejde med omkring din nye hjemmeside, så vil en god idé være, at vide alt om deres (bureauets) proces. (Husk at gennemgå listen over de relevante spørgsmål, der er givet i denne vejledning, så du kan finde ud af, om bureauet er det rigtige for dig og dit brand.)

Spørgsmål du kan stille til et bureau, så du ved om I er et godt match

Uanset hvem du er, så er det en god idé at gennemgå nogle almindelige, men alligevel vigtige spørgsmål til dine valgte bureauer. På den måde kan du nemmere finde ud af hvordan en proces ser ud med dem, samt om I er et godt match. Der skal være automatisk fravalg, hvis bureauet ikke kan give svare konkret på alle disse spørgsmål:

  • Hvordan ser jeres proces ud?
  • Hvad er fremgangsmåden til et færdiggjort design?
  • Hvordan ser timeline ud til hjemmesidens lancering?
  • Hvad er rollefordelingen i hele processen?
  • Hvor meget skal vi være involveret i processen?
  • Hvordan fungerer delingen med alt content imellem min virksomhed og jer?
  • Hvem vil være kontaktpersonen?
  • Hvad sker der, hvis deadline ikke holder?
  • Hvordan håndteres ændringer midt i processen?
  • Hvordan er service og support efter hjemmesiden er lanceret?
  • Hvordan er vi stillet i forhold til hosting?

Er du klar til at tale om din hjemmeside?

Find ud af hvordan vi kan hjælpe dig med at nå dine mål – og se om vi er det rigtige match for dig.

Cecilie Holmgreen Dahl, Project Manager, Lidt Lakrids
Michael Madsen, Front End Developer & CEO, Lidt Lakrids
Jesper Luff Olesen, Relations Manager, Lidt Lakrids

Klar til at skaffe flere leads?

Vores team af eksperter er klar til at hjælpe jer med at tage jeres digitale løsninger til det næste niveau. Lad os gennemgå jeres behov og se, hvordan vi kan skabe innovative og effektive løsninger, der skiller jer ud i markedet.

Relaterede indlæg.

© Lidt Lakrids ApS 2024. All rights reserved.